lite fortsättning..

När lilla Eddy föddes så hade han lite förmycket fostervatten kvar i lungorna, så han fick flytta in på Neonatalavdelningen över natten för lite övervakning. De ville kolla upp så att han inte mådde dåligt. Men på onsdagen fick han flytta in till mig på bb. jag har mått så mycket bättre denna gången än med Neo. Jag har orkat vara uppe och gå. jag var uppe redan tisdagkväll. så det har varit skönt, däremot har jag haft sjukt ont i ryggen. Men det överlever jag när jag har såna finfina killar som jag har.
Neo har varit fantastisk med Eddy, han tröstar honom när vi byter blöja. klappar honom försiktigt och säger att det inte är någon fara. Han pussar på honom, han vill gosa och han pratar med honom. Neo är en fantastisk storebror! <3
Jag tror jag skulle berätta något mer, men jag minns inte riktigt vad det var.. Jag skyller på "amningsskalle" haha. jag är helt borta!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Haha Jag skulle ha läst här innan vi pratade så behövde jag inte ställa tusen frågor ;) Skönt att du mår bättre den här gången!

<3

2011-05-10 @ 11:58:29
URL: http://aky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0