oprioriterad!

Jaa, jag vet. två inlägg den senaste månaden.
Jag har haft praktik de senaste fyra veckorna och man kan ju lätt säga att jag har varit helt utmattad!
Men jag har haft en fantastisk praktik, träffat massa härliga människor och lärt mig massor. 
Till och med övervunnit några rädslor! Vågat titta på både en ECT (el chocks behandling) och vågat ta blodprov! Så det så!! Mäkta stolt över mig själv!
Och jaa, vi har väl mer eller mindre outat min graviditet också! haha. Går in i vecka 36 i morgon! haha. Mer än så berättar jag inte om graviditeten just nu..
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva.. men jag kommer säkert på något snart.. 
Hur har er senaste månad varit? =P

Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, härligt att ha dig ute ur garderoben ;)



Ect måste vara skitläskigt att se. Olof har fått det vilket inte fick honom att må bättre, däremot har han fått alla sina barndomsminnen utplånade + månaderna han behandlades. Lite frustrerande när hans mamma berättar gamla historier och frågor Olof "Du minns väl det den där?" "Kommer du ihåg där vi var där?". Ständiga svaret är ju att han inte minst ett skit. Tror att minnena börjar typ på låg-mellanstadiet och även efter det är det saker som försvunnit. Tråkigt att dom är så kära i det på Näl :/

2011-03-22 @ 20:13:36
URL: http://www.adperpetuum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0