onsdag.

Jag kan inte påstå att idag och igår har varit speciellt bra! Jag har varit på ganska kasst humör i två dagar. men så fort jag har fått mysa med min prins så har jag mått mycket bättre. En enorm villkors lös kärlek! Min fantastiska prins!

Idag fick jag höra om gammalt skitsnack. Jag trodde att detta var överspelat, så jag känner mig ganska nedslagen. 
Jag har lixom accepterat att vi inte kommer någonvart i det här tjafset och jag har lagt det bakom mig. Trotts att den här personen uppenbarligen lägger energi på att hålla koll på mig (Jaa, jag kan se att du varit inloggad på min familjeliv, besökslistan du vet!!)
Men det som stör mig är att du ljuger om mig. Jag såg vad du skrivit som kommentar, och det var inte mycket som var i närheten av sanning!


Jag skriver detta här för jag har ingen lust att kommentera detta mer. Jag har vänner som ställer upp på mig och som stöttar mig och det är det viktigaste för mig.
Om DU kommenterar detta kommer jag inte att bry mig om att svara. För det är inte värt det. DU är inte värd detta!

Det jag vill med detta inlägget är att berätta att jag inte accepterar att man ljuger om mig. Snacka all skit du orkar, det kan jag ta, för då snackar jag med största sannolikhet lika mycket skit om dig!

SÅ! Tack och adjöööööö!

Kommentarer
Postat av: Malin

japp. slänger man skit så får man räkna med o få skit tillbaka!

men du gör rätt i o inte lägga nån energi påt, det är det inte värt :)



Du är så fiiin!

2011-02-16 @ 20:27:23
URL: http://siljeholm.blogg.se/
Postat av: elin hallman

sv: Ajdå, tråkigt med tanke på att det ändå kostar 150spänn..

2011-02-18 @ 17:13:47
URL: http://elinhallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0