äääntligen.

Det börjar äntligen kännas som att jag får lite ordning och reda på studierna nu. Efter ganska mycket sjukdomar precis innan jul och nu efter jul så känner jag iaf att jag har kontroll på läget! 

Jag skrev 6 sidor kompletterande igår och har redan fått svar på att det var bra det jag gjort. hade dock missat (!?) två små grejer! Jaja.. inte hela världen. Så nu blir det lite finlir på det så är det klart! GÖTT DET!!
Nu ska bara Neo bli lite friskare! Han har inte mått bra de senaste dagarna, inget jag riktigt vill gå in på här.. Ska försöka orka uppdatera den andra bloggen ikväll också där skriver jag vad som hänt! Så de som är nyfikna får hålla utkik!
Jag börjar äntligen känna lite positivt mot framtiden. Inte för att jag har varit deppig, men det ser betydligt ljusare ut!!
OCH en sista kul grej innan jag ska få lite mat i magen, jag fick min praktik som jag längtat efter sen i maj efter. Jag ska vara på avd. 47 på NÄL.


Lite info om avd. 47

Antal platser/Inriktning/Uppdrag
Avdelningen har 14 vårdplatser. Uppdraget är att bedöma och behandla 
·Akuta kristillstånd
·Avgiftningar
·Intoxer (ej i akut tillstånd)
·Nydebuterad psykiatrisk sjukdom, där diagnos ej är fastställd

Målgruppen är personer över 18 år som lider av psykisk ohälsa och behöver akut inläggning för bedömning/behandling.

Det ska bli så spännande!!!
info här ifrån.

Kommentarer
Postat av: Emelie & Ella

Hej.



Usch för alla sjukdomar som är nu!



Jag vill gärna kunna läsa på din andra blogg.



Kram

2011-02-02 @ 16:39:09
URL: http://emelieella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0