söndag.

Fy vilken dag.
Vaknade med huvudvärk, tur man har en fantastisk sambo som går upp med en väldigt pigg liten son!
var uppe strax efter 11 då var huvudvärken näääääästan borta. 

Vid 15 tiden började jag få ont i magen, jag har inte haft mycket till förvärkar tidigare. alltså med Neo, men denna graviditeten har det stundtals varit riktigt jobbigt. De senaste veckorna har det gjort ganska ont. 
Men i dag iaf, så la jag mig, låg och halvslumrade tills middag och det ville verkligen inte ge med sig. 
jaa, det är som alla säger att bad hjälper. Men det roliga är ju när man ligger i badet och magen är åvanför vattenytan. Men det hjälpte! tack och lov!
hann tyvärr inte med det plugg jag hade tänkt att göra idag! men det struntar faktiskt jag i..
Nu ska jag nog ta och värma lite äppelpaj med lite glass på! Det tycker jag att jag är värd efter idag!!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det är märkligt att det hjälper när magen sticker upp, jag funderade över samma sak. Jag ser fram emot ett bad utan magen så fort det är tillåtet att bada ;)

Få inte riktiga värkar nu bara, håll ut! :p

Gott med äppelpaj.

2011-04-03 @ 22:02:12
URL: http://aky.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0