Man får faktiskt!!

Man får faktiskt tycka att ens barn är världens jobbigaste och jag vill bara sova just nu. SNÄLLA BARN HÅLL TYST!

Man får faktiskt tycka att fan vad jobbig han/hon är. JAG ORKAR FAN INTE!
Man får faktiskt tycka och tänka de sakerna.
DET ÄR OKEJ!!
Det betyder inte heller att jag inte älskar mitt barn bara för att jag tänker vissa/någon eller ALLA av de åvanstående exempel!
Jag älskar Neo mer än allt annat på denna jord. Och bara för att jag blir arg på honom när han för tredje gången på tio minuter häller mjölk på golvet, betyder det inte att jag inte älskar honom.
Det jag vill säga är att det är mänskligt att bli arg på sitt/sina barn. Man är inte sämre förälder bara för att man inte alltid lever ett liv på rosor.
Och ska jag vara ärlig!? Vem fan har en unge som alltid är snäll, go, tyst, sover länge och alltid gör som man vill!?
Och vill man verkligen ha en sån unge?
Nej, jag vill ha min unge med fart och fläkt. Då vet jag iaf att han är frisk!!
(Och bara för att jag skriver så behöver inte DU, ja DU ta åt dig. För allt är inte illa menat mot DIG)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Håller med! Jag skulle ljuga för mig själv om jag sa att William var ett lugnt och snällt barn. Joakim däremot VAR en ängel ;) Jag tycker det är läskigt med dom som aldrig blir arga och låter barnen bete sig hur dom vill ungefär. Men alla tänker väll olika :p

Va trevligt då slipper jag känna mig ensam...

Vi försökte väll vara taktiska med Ullared, innan barnbidrag och lön men det hjälpte ju inte. Du ska inte dit nån vardag inom en viss framtid? :)

2010-10-18 @ 16:47:50
URL: http://aky.koffsan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0