Min prins sover i mina armar! Det är kärle...

Min prins sover i mina armar! Det är kärlek! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det finns ju liksom inte så mycket att deppa ihop om när det gäller idioter :) Och ja, så är det absolut. Och jag har haft två stycker flera mil bakom mig hehe ;) Så nu vill jag gärna ha en som kan gå bredvid mig och hålla mig i handen :)

2010-11-08 @ 16:36:23
Postat av: Hannah

Jag lägger till mitt namn också så blir det lite roligare, även om jag gissar att du förstod att det var från mig :)



Det finns ju liksom inte så mycket att deppa ihop om när det gäller idioter :) Och ja, så är det absolut. Och jag har haft två stycker flera mil bakom mig hehe ;) Så nu vill jag gärna ha en som kan gå bredvid mig och hålla mig i handen :)

2010-11-08 @ 16:37:22
URL: http://enannanhannahs.blogg.se/
Postat av: Sandra Lindholm - Tvillingar födda i v 24

mysigt =) <3

2010-11-08 @ 16:56:04
URL: http://sunkiissed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0