värsta natten på länge!!!

Neo somnade vid 20 i sin säng, sen vaknade han där vid 22. jag tog då upp honom ur sängen och lät han sova brevid mig i soffan. SEX ggr försökte jag lägga honom i hans säng, tillsult gav jag upp.. när jag i mer eller mindre två timmar hade försökt få honom att somna så gick jag upp med honom.
Han har legat och sparkat på oss varit arg för att han inte får sitta och sova(ja, han vill det ti bland!!),han har skrikit, halvvägs klättrat ur sängen och bara vägrat sova..
Behöver jag tala om att jag knappt sovit inatt!?!?


Vilket fall som helst ska vi träffa Yohanna i dag. Det är hennes födelsedag idag.
STORT GRATTIS TILL HENNE! <3


Kommentarer
Postat av: Lina

Usch, man blir ju tokig när man inte får sova. Speciellt nu på vintern när det är så mörkt och segt. Hoppas att ni får det bättre ikväll.

2010-01-04 @ 11:00:29
URL: http://www.adperpetuum.tk
Postat av: Fanny

Hon ska heta Leah..

2010-01-04 @ 11:26:30
URL: http://devetu.blogg.se/
Postat av: mormor

Stackare! Det är inte kul när man inte får sova.

Precis som jag åkte hem och så kunde jag inte hjälppa till. Tur att Sebastian är ledig nu så att ni kan hjälpas åt.

2010-01-04 @ 17:54:19
Postat av: Anonym

Stackare! Det är inte kul när man inte får sova.

Precis som jag åkte hem och så kunde jag inte hjälpa till. Tur att Sebastian är ledig nu så att ni kan hjälpas åt.

2010-01-04 @ 17:54:49
Postat av: Yohanna

Tackar för grattiset och sällskapet idag! :D Nu ska jag dricka vin. hihi.

2010-01-04 @ 18:08:07
Postat av: thowe

Har ni börjat med att hjälpas åt och försöka?

2010-01-04 @ 20:21:44
URL: http://thowe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0