min underbara kille.

Neo är då den underbaraste ungen man kan ha!
Nu ikväll skulle jag lägga honom och jag var väl förberedd på mycket gap och skrik. Men icke han gnällde, men när jag hade gått ut ur rummet blev det tyst. Gick in tio minuter senare och då låg han så snällt och sov.
Nu är jag sådär äckligt stolt!

I dag har vi varit på Alexanders 1 års kalas. Riktigt mysigt.
I morgon fyller lillkillen ett år. Så imorgon Sandra ringer jag och Neo och sjunger! Bara så att ni vet. hihi.
Nu blir det mys i soffan en liten stund till innan vi går upp och lägger oss..

På måndag börjar skolan.. börjar nästan bli lite nervös..

Kommentarer
Postat av: FLOOSAN-LIVET SOM MAMMA

Spännade med skola, vad ska du läsa?

2010-01-08 @ 11:23:08
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Malin

Tack! Ja det är verkligen skrämmande hur fort dom växer :)

2010-01-08 @ 18:58:35
URL: http://www.mandarinklyfta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0