lördag.

hela dagen idag har jag trott att det är söndag. Ååh jag längtar till måndag så jag får börjar skolan.. haha. det känns ju inte som jag!

Igår var vi barnfria, så vi var på bio och såg luftslottet som sprängdes.
Riktigt bra faktiskt. Jag tyckte den var den klart bästa!

I dag har jag varit hos Melissa på mykidoo träff eller vad det nu heter. hehe. blev lite nya kläder och nya tallrikar till Neo. Tråkigt att inte så många kom.. Men då fick vi ju tid att snacka skit om alla er som inte kom.. haha.. Nej då.. Men vi fick ju klämma och känna på allt i lugn och ro. Inte behöva slåss om grejerna.

Ikväll hoppas vi på att Neo sover lika bra i sin säng som han har gjort de senaste dagarna. Han har skrikit tills jag stängt dörren och sen har det varit tyst. Så duktig min lilla (stora!!!) kille.

Får gå och lägga mig tidigt så att det snart blir måndag!! hihi.



Kommentarer
Postat av: mormor

Det är alltid spännande när man ska göra något nytt.

Jag hoppas verkligen att det blir bra för dig och att du kan känna studiero.

pussar

2010-01-09 @ 18:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0