jävlig dag!

Började med en jävligt tidig morgon efter som att vi var hos tandläkaren 07.30, på vägen där ifrån halkade jag och la mig raklång på mage medans halva angeberg gick förbi, kollade att datorn i väskan klarade sig det gjorde den. på vägen till skolan började jag få ont i benet och handen. i skolan skulle jag ta upp mina glasögon.. då märker jag att bågen har gått sönder så att glaset åkt ut.
När jag väl kom hem så har neo grinat hela jävla dagen. stackars min fina lilla kille.. Inte lätt att vara trött!
Jag har förövrigt sket ont i handen och låret.

Nu hoppas jag bara på att kvällen blir bättre och att neo sover hela natten!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej usch, tycker riktig synd om dig, på riktgt! Fan vilken dag du haft :/

2010-01-14 @ 22:26:36
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Taack :) <3

2010-01-15 @ 22:52:22
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0