måndag.

Jaa, det har varit lite mycket på senaste tiden.. Magsjuka och nu har Neo fått ögoninflamation. Även om det är på väg att fösvinna.. tack och lov.
Skolan har ju varit ganska mycket också. Efter som att jag ahr varit borta en del nu så har jag haft mycket att ta igen. Men det känns som att jag har i princip allt under kontroll. så det är bra.

Vi väntar nu på att tiden ska gå vi har tid på VC kvart över tio.
I övrigt har det varit en jätte bra Neo-natt i natt. Han somnade strex före 20 i går och vaknade prick sju i morse. så jag kände mig utvilad i morse. Hur gött som helst.

Jag ska försöka ta mig till skolan en sväng i dag, vi ska på studie besök med skolan sen i eftermiddag, då har jag lyckats fixa barnvakt. Efter som att både jag och Sebastian hade saker i dag vi verkligen inte kunde skjuta på. Tur då att vi har en sån bra vän som Marika! hihi.

Nej men det får vara allt för nu. VI får la se hur många dagar det tar innan jag skriver igen.. hehe.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja, superstark har han blivit :)

Vi måste ses snaaaart! :)

2010-02-15 @ 22:20:10
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nämen usch, stackars er :( Krya på er! <3



Vi käkade pizza från pizzeria papilon.. Dom ska få höra ett och annat..

2010-02-16 @ 09:13:26
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0