ÄNTLIGEN HEMMA!!!

Jaa jag ska aldrig någonsin gå någonstans igen utan vagnen!
Imorse när vi skulle till dagis så fick vi skjuts av lina, mitt sms som skulle till henne råkade hamna här.. haha. så nu har nit fått förklaringen på mitt lite udda blogginlägg! =P
Men iaf, jag struntade i att ta med vagnen för jag tänkte att vi ändå kunde ta bussen hem från dagis å då spelar det ingen roll.. HAHAAH. tji fick jag. Det tog typ 20 min att gå en sträcka som i normala fall (med vagn) tar 2 min.. jag höll på att bli galen! Väl på bussen gick det ju bra..
Jag och Lina var ute hos Malin och Svea! Där var även Malins syster Emma med lilla Noelle. Och hon är verkligen lika ljuvlig som Malin berättat! Jag och Lina fixade våra naglar, sen blev det bråttom hem till Uddevalla igen.



Det syns kanske inte så bra, men det är två stjärnor på ringfingret. Lite juligt och fint!
Nu blir det mys i soffan med världens finaste unge. Han sitter fastklistrad framför pippi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0