God morgon.

Man kanske ska ta och bli lite mer aktiv i bloggandet?
Nu har jag ju en ny JÄTTE FIN design, tack underbara Hannah.

Jag fattar inte ens vad jag gör uppe nu. Jag har möjlighet till att sova. Ändå ligger jag och halvkollar på vakna med the voice. Gosat in mig i täcket i soffan, och datorn på magen. riktigt mysigt! Det fattas nästan bara en underbar liten prins att gosa med, men han är och leker på dagis. Kul för han! hehe. Han älskar dagis.

Igår när jag hämtade honom var de ute och lekte, så ser jag honom gå bakom träd och buskar och smyger på de "stora" barnen. Han är så nyfiken! Går fram till honom och han lyser upp som en sol. Min prins. Så ser jag att han är halvt sönderslagen över munnen. Överläppen är svullen och två stora sår. Han hade snubblat när han klättrade upp för en klätterställning, ingen tand hade blivit skadat i alla fall, och tack gode gud för det!!

Nej nu ska jag mysa en stund till innan det är dags att fixa lite grejer innan det bär av till skolan för två redovisningar. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: thowe

men åh, hannah gör en till mig med!!

2010-04-23 @ 09:48:24
URL: http://thowe.blogg.se/
Postat av: Johanna

Guud va mysig bloggen blev, jättefin! :)

2010-04-23 @ 12:41:32
URL: http://johannaliljaselin.blogg.se/
Postat av: Hannah

Thowe - Absolut :)

2010-04-23 @ 13:03:24
URL: http://enannanhannahs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0