är det kallt eller?

Det är jävligt kallt i våran lägenhet iaf.. SUCK!

Igår var vi på Torp med Malin och Svea. Och det är som jag och Malin alltid har sagt, det är något mellan Svea och Neo. De bara funkar! Jätte roligt. De ojade och höll varandra i handen! haha. sötnosar.

Ungen (ja, jag kallar honom det, med KÄRLEK!!!)  ligger och sover. När han vaknar ska jag försöka dammsuga lite. om han inte drar fram massa nya leksaker! det ligger saker överallt. Om jag plockar undan nu så tar det 10 min efter att han har vaknat innan det är stökigt igen..

Men om en stund kommer Malin och Svea och Melissa och Vincent, vi ska äta tårta för vet ni vad? Det är min födelsedag idag. Känns inget speciellt alls faktiskt. Känns som igår fast söndag, typ..

ska försöka ta lite kort idag så jag kan lägga upp i kväll.


Hej så länge!!



Kommentarer
Postat av: mamma

Grattis på födelsedagen!!

2010-04-25 @ 12:57:17
Postat av: Johanna

Grattis på födelsedagen!! Hoppas Sebastian har skämtbort dig ordentligt idag =)



Vad fin bloggen blivit! Riktigt vårig och fin!

KÄnner igen det där med leksakerna... Man gör nästan inget annat än plockar, men efter tre sekunder så ser det värre ut än när man började!!



Hoppas du haft en fin födelsedag!



Kram Johanna

2010-04-25 @ 22:57:10
URL: http://johanna-fransson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0