uhaaäää..

Idag är jag riktigt trött. Jag förstår inte. Jag har fått sova hela natten. Och egentligen har jag sovit ganska bra, för neo har sovit i sin säng. Ändå är jag heeeelt död..
Idag blir det öppna, sen hem till våran gamla granne som har flyttat. Vi ska äntligen få se hur hon bor nu.
Sebastian skulle bli sen hem så det passade bra.

Neo fyller ju faktiskt 11 månader idag! så grattis på honom.

Och på fredag kommer älskade Hannah hit. För övrigt hon som har gjort min nya fina blogg. hon gick på några fler av webdesign lektionerna än jag.. haha.

Nu försöker Neo skriva här, jag ser det som ett tecken på att han är uttråkad och inte vill vara på golvet mer.. hehe. så  hej så länge..



Ps. Släng er i väggen familjen i "familjen annorlunda". Här låter vi en 11 månaders prova att äta själv! ds.

Kommentarer
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

va säger familjen anorlunda da?

2009-11-17 @ 10:18:56
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/
Postat av: Melissa - Vincents Mamma

hmm okej.. men d e ju bara bra att dom får testa å se va som händer lixom..vincent får oxå göra det ibland när man har tid :p

2009-11-17 @ 11:16:55
URL: http://ooomelissaooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0