Mys kväll.

Idag har vi mer eller mindre bara städat hela dagen. Dels för besöket vi skulle få idag (Lina, Olof och Ellie) Och dels för besöket vi ska få i morgon (Eva Sebastians mamma, Ulla hennes syster och Mats Ullas man). Tokigt det blev med förklaringen. Men jaja.

Vi spelade bingolotto ikväll. Tittade inte alls på programmet utan spelade bara. Först blev vi jätte förvånade när vi insåg att det bara var två spelbrickor. Och sen helt plötsligt var programmet slut. Men det hade ju bara varit ett spel.. Humm.. Efter mycket om och men så insåg vi att det bara var ett spel med båda brickorna. jahapp.. då var det bara att gå igenom vilka nummer som hade varit.. haha.
Jag vann iaf en ny lott. Så nu blir det till att spela 10 januari också..

Vi har haft det riktigt mysigt ikväll, god mat (väldigt god enligt Olof!!!), vin, öl för grabbarna och god likör. Eller hur Lina!?!?

Nu ska jag snart krypa ner brevid min kära mor som har tagit över min och Sebastians säng med migrän som missade myskvällen.. Inte för att hon brydde sig om bingon, men det var lite tråkigt..

Hade så trevligt att jag glömde helt bort att ta lite kort. Så idag får vi vara utan.. Imorgon lär det ju bli ett och annat!

Gott nytt år på er alla goingar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Den var jättegod. Vill gärna ha namnet på vinet också :)

Är ju inte så förvånande att du och jag lyckas prata bort ett helt program och lite till, haha!

2009-12-31 @ 13:55:34
URL: http://www.adperpetuum.tk

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0